ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

Highland Park „Different by Nature” – nowa kampania i tożsamość marki

Highland Park „Different by Nature” – nowa era whisky z serca Orkadów

Marka Highland Park, należąca do Edrington, wkracza w nowy rozdział swojej historii. Nowa kampania „Different by Nature” to coś więcej niż tylko rebranding – to głęboki hołd dla Orkadów, miejsca, które od zawsze definiuje charakter tej unikalnej szkockiej whisky.

Z nowym wizerunkiem, odświeżonym opakowaniem i autentycznym przekazem, Highland Park pokazuje, że prawdziwa siła tkwi w lokalności, niezależności i odwadze bycia sobą.

Ludzie Orkadów – prawdziwi bohaterowie kampanii

W centrum kampanii znajdują się nie aktorzy, a prawdziwi mieszkańcy Orkadów – ludzie, którzy swoją codziennością odzwierciedlają wartości marki. Wśród nich są:

  • artystki Louise i Megumi Barrington,

  • Phylida Wright – babcia ośmiorga wnuków, mieszkająca na wyspie od ponad 50 lat,

  • operator magazynu Highland Park – Gary Skea,

  • oraz Noel Thomson – rolnik i ekolog.

„Highland Park zawsze był wyjątkowy, ale to Orkady czynią go naprawdę niezwykłym” – podkreśla Paul Condron, dyrektor marki.

Kampania, sfotografowana przez Toma Johnsona i sfilmowana przez Sama Johnsona, ukazuje codzienne życie lokalnych bohaterów w otoczeniu miejsc, które inspirują proces tworzenia whisky: destylarnia Highland Park, wrzosowiska Hobbister Moor i dzikie krajobrazy Orkadów.

„Different by Nature” – nie tylko hasło, ale filozofia

Nowe motto marki – Different by Nature – to celebracja autentyczności, kreatywności i surowego piękna. Odnosi się nie tylko do ludzi i krajobrazu, ale też do samego smaku whisky. Właśnie dzięki torfowi z wrzosowisk Hobbister Highland Park zawdzięcza swój charakterystyczny, aromatyczny dym.

Nowe, odświeżone opakowania nawiązują do tej estetyki:

  • etykiety z wrzosowymi akcentami,

  • drobne detale inspirowane strukturą drewna beczek po Sherry,

  • uproszczony kształt butelki z wyeksponowanym kolorem whisky,

  • oraz wytłoczenie „Product of Orkney” – podkreślające pochodzenie.

Zmiany obejmują podstawową linię whisky (12 YO, 15 YO, 18 YO) oraz edycje travel retail i będą wdrażane globalnie od marca 2025.

Naturalna ewolucja marki

Highland Park pokazuje, że ewolucja nie musi oznaczać odejścia od korzeni. Przeciwnie – nowa tożsamość marki uwydatnia to, co od zawsze czyniło ją wyjątkową: związek z naturą, rzemiosło, lokalność i odwagę bycia innym.

To whisky dla tych, którzy szukają autentyczności i głębi – nie tylko w smaku, ale też w historii, która stoi za butelką.

Twój koszyk

Czy masz ukończone 18 lat?

Ta strona przeznaczona jest jedynie dla osób pełnoletnich.

Wstęp wzbroniony.

Jesteś za młody.

TAK NIE